Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

Αλίκη Γαλαζούλα: Δεν είμαι και δεν έχω καμιά σχέση με τη Γ.Γ. του δήμου Μαίρη Γαλαζούλα

.

Λάβαμε από τη πρώην αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής του δήμου μας, κυρία Αλίκη Γαλαζούλα, την οποία συμπολίτες μπερδεύουν με τη Γ.Γ. του δήμου, κυρία Μαίρη Γαλαζούλα, τη παρακάτω δήλωση - διευκρίνιση:
:


Μετά από αλλεπάλληλα περιστατικά που συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα, αισθάνομαι την ανάγκη να τοποθετηθώ δημόσια, και να διευκρινίσω τα εξής:

Η κυρία Μαίρη Γαλαζούλα, που παραμένει Γενική Γραμματέας του δήμου και με τη νέα δημοτική πλειοψηφία, δεν έχει καμιά σχέση με εμένα, την Αλίκη Γαλαζούλα, πρώην αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής, της προηγούμενης δημοτικής αρχής. Το μόνο κοινό που έχουμε είναι το επίθετο, ούτε συγγένεια προσωπική ή πολιτική, ούτε οτιδήποτε άλλο.

Η διευκρίνιση γίνεται με την ελπίδα να αποσαφηνιστεί σε όσους μας συγχέουν, νομίζοντας πως τη παραίτηση μου, πριν τη λήξη της θητείας μου, που έγινε για πολιτικούς λόγους, ακολούθησε συμφωνία και συνεργασία μου με τη νέα δημοτική πλειοψηφία. Με την οποία επίσης διευκρινίζω, πως ουδεμία πολιτική, επαγγελματική ή άλλη σχέση έχω.

Αλίκη Γαλαζούλα

Πρώην αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής δήμου Ν.Φ.- Ν.Χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από τον... ΑΒ στον ΒΓ με ορίζοντα το διάδοχο τους το 2023

Συμπληρώθηκε ένας χρόνος από την ανάληψη καθηκόντων της τρέχουσας δημοτικής πλειοψηφίας αλλά και το διορισμό στελεχών και εξωτερικών...